مدیریت زنجیره تامین
امروزه تنها شرکت ها یا سازمانهایی میتوانند در بازار رقابتی بقا و رشد داشته باشند که بتوانند هرچه سریعتر به نیاز مشتریان و بازار پاسخ دهند .برای این منظور لازم است شرکت و کارخانجات بتوانند هرچه سریعتر و در کوتاه ترین زمان ممکن به مواد اولیه لازم جهت تولید محصولات دسترسی داشته باشند و با شرکت های بیرونی و تأمین کنندگان روابط پایدار داشته باشند.
سازمانهایی که با همکاری یکدیگر در جهت اهداف مشترک گام برمی دارند زنجیره تأمین را ایجاد میکنند .
در دوره ی مدیریت زنجیره تأمین چگونگی یکپارچه سازی فرآیند های کلیدی کسب و کار کاربر نهایی از طریق تأمین کنندگان اصلی که محصولات ،خدمات و اطلاعاتی را که ارزش افزوده برای مشتریان ایجاد میکند پرداخته میشود .استراتژیهای مدیریت زنجیره ی تدمین هدفشان رقابت و سرعت در پاسخدهی به نیازهای بازار است .
نمونه گواهینامه دوره:
مزایای دوره :
1-دوره یکساله بوده ومجموعأ 240 ساعت آموزشی میباشد
2-اعطای گواهینامه معتبر از وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
سر فصلهای دوره:
1- مدیریت منابع انسانی
2- مدیریت رفتار سازمانی
3- مهارت های حرفه ای مدیریت و اصولذ و فنون مذاکره
4- مدیریت استراتژیک
5- مدیریت بازاریابی
6- مدل های فرایند و شاخص های عملکردی زنجیره تأمین
7- عارضه یابی در زنجیره تأمین
8- استراتژی های زنجیره تآمین
9- مدیریت ریسک زنجیره تأمین
10- شبیه سازی زنجیره تأمین
11- مدیریت پروژه زنجیره های تأمین
12- کسب و کار الکترونیکی در زنجیره تأمین
13- سیستم مددیریت ارتباط با مشتریان (C R M)
14- سیستم مدیریت اطلاعات لجستیک
15- مهندسی زنجیره تأمین
16- تحقیق پایانی