موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی با تجربه و سابقه 18 ساله در امر آموزش عالی و مهارتی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت جامعه، اقدام به ارائه خدمات آموزشی نموده و همواره جز سه موسسه برتر این حوزه در کشور بوده است. با توجه به نیاز بکارگیری نیروی کار شایسته و توانمند که در نهایت منجر به افزایش کارایی، اثر بخشی ، بهره وری ، کاهش خسارات و هزینه های ناشی از بی مهارتی کارکنان می گردد و در طولانی مدت منجر به توسعه پایدار میهن عزیزمان خواهد شد، موسسه گفتگو بر آن است تا در جهت احقاق این اهداف و کشف استعداد ها و تربیت نیروهای کاری ارزشمند گامی موثر بر دارد و فاصله بین دانستن و در عمل اجرا کردن را پر نماید.
دکترین موسسه
مبنای تشکیل گفتگو بر تفکر زیر است:
شرح فعالیت موسسه
چشم انداز کلی
موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو به روزي مي انديشد كه با تكيه بر انديشه اي پويا خواستي متعالي و نگاهي ماندگار نيازهاي آموزشي هر ايراني، در سطح عالي را در مجموعه خود مرتفع سازد و با گسترش فعالیت های خود در سطح جهانی به موسسه ای برتر تبدیل شود.
ماموریت
موسسه گفتگو در زمينه سرمايه گذاري، طراحي و اجراي خدمات آموزشي عالي، توليد و عرضه تكنولوژيهاي علمي دانشگاهي قسمت دانشپذيران و دانش پژوهان با تنوع در ارائه آموزش هاي در سطوح دانشگاهي و استانداردهاي بين المللي فعاليت مي نمايد.
اهم اهداف آتی
1- تامین منابع مالی جهت ارائه بهتر خدمات
2- حضور در بازارهای جدید با هدف دستیابی به مصرف کننده نهایی
3- مشارکت با سایر موسسات و شرکت ها و ارگانهابه منظور همکاری در ارائه خدمات و هم افزایی
4- توافقات استراتژیک با شرکت ها ، موسسات و ارگانها با هدف توسعه بازار و سبد کالا
5- بهبود شرایط حضور در بازارهای هدف داخلی، منطقه ای و جهانی
6- بهبود سیستم های کیفیت رضایت مندی مشتریان
7- حفظ حداکثری مشتریان وفادار
برنامه ها و چشم انداز آتی موسسه
دستیابی به اهداف و ترسیم افق های روشن از آینده موسسه در محیط کسب و کار که سرعت رشد تکنولوژی، بازار رقابتی و ذائقه متنوع مشتریان بر پیچیدگی های آن هر لحظه می افزاید، بدون داشتن استراتژی و راهبردهای مشخص و روشن، امری غیر ممکن می نماید.. بنابراین موسسه گفتگو بر آن است تا در جهت حفظ و رشد هرچه بیشتر کسب و کار خود تلاش نماید تا بتواند وارد حوزه های جدید کسب و کار شود و آنها را در سطح بین المللی گسترش دهد تا بهترین تجربه ها را برای مشتریان فراهم آورد و به یک موسسه برتر در کلاس جهانی تبدیل شود.
استراتژی های موسسه:
- حفظ و ارتقا جایگاه موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات آموزش عالی در کشور
- ارائه مستمر و مداوم خدمات آموزشی مطابق با استانداردهای روز جهان
- توسعه بازارهای موسسه فراتر از بازار داخلی
- افزایش مستمر سودآوری
- افزایش ظرفیت آموزشی استراتژیک
- توسعه توانمندی نیروی انسانی موسسه در جهت دستیابی به اهداف
- استفاده بهینه از منابع اولیه، تجهیزات و انرژی
- بروز رسانی و ارتقا سیستم های مدیریتی ثبت شرکت
- صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی موسسه
- تثبیت برند با افزایش رضایتمندی مشتریان
گزارش فعالیت های اجتماعی موسسه
1- فعالیت کاری :
آموزش عالی گفتگو در سال 1388 به منظور برگزاری دوره های آموزش عالی برای علاقه مندان و افراد جویای کار تاسیس گردید. هدف اصلی این موسسه افزایش توانایی کیفیت آموزشی در قشر دانش پذیران می باشد.
این موسسه برای کمک به اجرای رسالت خود استاندارد ISO 9001:2008 را به عنوان استاندارد سیستم مدیریت کیفیت انتخاب کرده و اهداف زیر را به دنبال دارد:
1-ارتقای کیفیت آموزش عالی
2-کاهش هزینه های آموزشی در راستای افزایش کیفیت
3-پرورش نیروی کارآمد
4-ارتقای سطح آموزش مجازی
5-استاندارد سازی مجازی
6-بهبود محیط کار و فرایندها
همچنین موسسه موفق به اخذ ISO 10004 ، رضایتمندی مشتری نیز شده است و بر آن است تا بیش از گذشته نسبت به نیل به اهداف مذکور اهتمام ورزد.
2- محیط زیست:
-مصرف بهینه و بازیافت کاغذ
-تلاش برای الکترونیکی کردن ثبت نام ها ، نظرسنجی ها، درخواست ها و مکاتبات
3-حقوق مصرف کننده:
-نظرسنجی از مشتریان
-باز مهندسی فرایندها مطابق با نظرات مشتریان
-استفاده از خدمات رفاهی در موسسه
-ارائه تخفیفات ویژه
– پیاده سازی سیستم CRM در تمامی بخشهای موسسه
4- همکاری با سایر شرکتها و ارگانها:
-گسترش همکاری با سایر موسسات داخلی و خارجی به منظور حصول سینرژی و ارائه خدمات با کیفیت بهتر
– ارائه خدمات با تخفیف ویژه به شرکتها، موسسات و ارگانهای همکار
ارزش های سازمانی
ما خود را متعهد به رعایت اصول زیر نسبت به ذی نفعان می دانیم:
1-تعالی کارکنان
2-برآوردن نیازهای آموزشی مشتریان
3-امانت، انصاف و صداقت در روابط با ذی نفعان
4-رازداری و حفظ اسرار کارکنان و مشتریان
5-ارائه خدمات آموزشی استاندارد
6-خدمت به بهبود و توسعه فضای کسب و کار
7-رعایت مقررات و دستورالعمل های داخلی و بین المللی
مزیت رقابتی موسسه
- در اختیار داشتن نیروهای کارآمد، مجرب، جوان، تحصیلکرده و با استعداد، که با درایت و کارآزمودگی خود در جهت ارتقای موسسه در تلاش هستند.
- بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مدرن و روزآمد
- ارائه خدمات متناسب با نیاز های جامعه و تقاضای مشتریان