کلینیک کسب و کار

کلینیک کسب و کار

 

 

کلینیک کسب و کار حرفه ای "گفتگو"


فرآیند مشاوره در جهان به عنوان ارزانترین، موثرترین و کارآمدترین راه  برای توسعه و پیشرفت شناخته شده است.

در شرایط رقابتی امروز بازار، شما در کسب و کار خود، با هر تخصص و مهارتی که مشغول به کار باشید برای حفظ بقاء ، پیشرفت ورشد کسب وکارتان ، نیاز به مشاوره با افرادی متخصص، باتجربه و توانمند ، در حوزه کسب و کار ، فروش و مارکتینگ دارید تا راه رشد و موفقیت بی قید و شرط را بپیمایید.

 

یکی از فعالیت های عمده در زمینه تجاری سازی محصولات و خدمات، انجام فعالیتهایی می باشد که به توسعه فرایندهای کسب و کار شرکت ها و افراد کارآفرین و ایده پرداز کمک نماید. استفاده از مشاوره های تخصصی، برگزاری آموزشهای کاربردی و نیز همکاری با مراکز و افراد با تجربه در این زمینه ها می تواند به شناسایی مسائل و عارضه های سازمانی کمک نموده و راهکارهای اثر بخش در راستای  بهبود آنها ارائه دهد.

 

 مشاوره و آموزش مدیریت و راهبری پیشرفته در کسب و کار، امروزه در جوامع مختلف باعث پیشرفت و بهبود کسب وکار ها گردیده است . با توجه به بازار رقابتی و سخت شدن راه اندازی کسب و کاری پویا و پول ساز در بازار امروز همه افراد در هر تخصص و با هر رشته تحصیلی در شروع نیاز به اطلاعاتی کاربردی و زیر ساختی دارند تا در شرایط حال حاضر دچار شکست و زیان نشوند.

 

مؤسسه آموزش عالی گفتگو، در سال 1388  با هدف آموزش و ارائه راهکارهای نوین و به روز در جهت تربیت مدیرانی توانمند و خلاق، و در راستای استفاده کارا و ثمر بخش از دانش کارآفرینی با محوریت آموزش حرفه ای مدیریت عالی و مشاوره در جهت تحقق اهداف نوآوری و شکوفایی و توسعه و سودآوری بلند مدت ملی و بین المللی ایجاد گردید و فعالیت خود را رسمأ آغاز نمود .

 

بزرگترين پشتوانه اين موسسه در اين مسير؛ مشاركت اساتید توانمند ، عالی رتبه و با تجربه كشور در سطوح دكتري و كارشناسي ارشد مديريت كارآفريني دانشگاهی هستند.

 

از زمان شروع فعالیت , موسسه  "گفتگو"  به رشد قابل توجهی در اصلی ترین زمینه های آموزش , پژوهش و مشاوره مدیریت دست یافته است , که این امر با اتکا بر خود اتکایی و خود باوری , نوآوری و توانایی های آموزشی و مشاوره ای بیش از 60 نفر کادر علمی کوشا , خلاق و متخصص ایرانی , که با ارزش ترین دارایی هایاین مؤسسه می باشند , مدیریت نوین , پویا و متعهد به ارزش های اخلاقی , کرامت انسانی و شایسته سالاری و مشارکت با شرکت ها و مؤسسات متخصص در زمینه های آموزشی , پژوهشی ومشاوره ای حاصل گردیده است .

 

کلینیک کسب و کار موسسه آموزش عالی آزاد گفتگو، با هدف کمک و ارتقاء توانمندیهای فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکتها و افراد خلاق و کارآفرین در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده است. لذا این موسسه درصدد است تا با بهره گیری از اساتید و مشاوران خبره در زمینه های تخصصی مختلف تسهیل گر این موضوع باشد. در این بخش خدمات مختلف در حوزه آموزش های کاربردی در زمینه کسب و کار و نیز مشاوره در موضوعات مختلف و مرتبط با مسائل سازمانی و عارضه یابی آنها ارائه می گردد.

 

 

برنامه ریزی برای افزایش فروش و بازاریابی :


برنامه ريزی بازاريابی، به صورت اصولی و حساب شده، با توجه به موقعیت و کشش بازار،  يکی از مهم ترين و کار آمدترين ابزار بازاريابی به منظور پيشرفت هر نوع کسب و کاری می باشد. برنامه ريزی به تنهايی و به خودی خود عامل موفقيت سازمان يا محصول در بازار نمی شود، بلکه تحقیقات محیطی، مطالعه موردی و استفاده از مشاوره و ایده های افرادی باتجربه و صاحب ایده ، تحقق می یابد.

 

برنامه­ ریزی بازاریابی شامل سه نوع برنامه­ ریزی بلندمدت (استراتژیک)، میان مدت و کوتاه مدت هست.

 

با استفاده از برنامه بازاریابی می­توان موقعیت سازمان را نسبت به دیگر رقبا اندازه گرفت، نقاط ضعف و قوت را مورد مطالعه قرار داد و در انتها می­توانید به اهدافی که از بازاریابی به صورت کاربردی مدنظرتان هست، دست پیدا کنید. 

 

پس از برنامه ریزی بازاریابی و تحقیق بازار، به برنامه ریزی برای فروش نیاز دارید. تبدیل شدن به یک فروشنده ماهر اتفاقی نیست، بلکه نیازمند رعایت نکات ریز و درشتی است که  باید با مشاوره و کمک مدیران فروش، و کارشناسان توانمند "گفتگو" به آن دست یابید.

 

ساماندهی منابع انسانی و امور پرسنلی


امروزه رقابت بین سازمان­های مختلف بسیار بیشتر از گذشته شده و برای باقی ماندن در رده سازمان­های موفق بایستی منابع را به درستی مدیریت نمود و از آن بالاترین بهره را گرفت. نیروی انسانی یکی از با ارزش­ترین منابع هر سازمان محسوب می­شود. در واقع بازوی حرکت، رشد و پیشرفت ،و یا از بین رفتن و نابودی یک ارگان، شرکت و یا کسب و کار است.

 

به تلاش مستمر نیاز است تا اعضای سازمان با یکدیگر متحد شوند و همگی برای رسیدن به یک هدف مشترک یعنی موفقیت سازمان فعالیت کنند.

 

پس برای ارتقاء و پیشرفت یک شرکت یا سازمان، پیشی گرفتن از رقیبان سخت در بازار ، احتیاج به آموزش و مشاوره ای دقیق درمورد انتخاب کارمندان و نیرویی توانمند دارید.

"گفتگو"  آن را در اختیار شما میگذارد.

 

 

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی


برنامه ­ریزی مالی یا بودجه بندی، طرحی است که تعیین می­کند در یک سازمان یا شرکت، منابع مالی و غیرمالی به چه صورت به فعالیت­های مختلف تخصیص داده شوند و چگونه میتوان با کمترین هزینه و کاهش استهلاک، به بیشترین بهره وری رسید.

 

از جمله مزایای بودجه بندی می­توان به این نکته اشاره کرد که در صورت بروز مشکلات و تهدیدهای پیش­بینی نشده و یا فورس ماژور، هزینه های مربوطه ، به سهولت قابل جبران، جایگذینی و قابل مدیریت خواهد بود و سازمان یا شرکت ، از بحرانی جدی، نجات خواهد یافت.

 

به کمک برنامه­ریزی مالی برای یک مدت زمان معین برای مثال یک سال ، میزان تولید، میزان فروش، هزینه­ها از جمله هزینه عملیاتی و هزینه تولید و نیز عملیات مالی مختلف سازمان پیش­بینی و محاسبه می­شود. در طی این فرآیند معین می­شود سرمایه گذاری در چه زمینه هایی قابل انجام است و در پایان، شرکت چه میزان پیشرفتی خواهد کرد و به چه تعداد از اهدافش، خواهد رسید.

 

اجرای بودجه بندی از این جهت اهمیت دارد که بین درآمدها و هزینه­های سازمان تعادل و هماهنگی برقرار می­شود و تا حد ممکن از هزینه­های اضافی جلوگیری می­شود.

 

میتوان گفت که مهمترین بخش حیات و ادامه ی حرکت یک سازمان یا شرکت، به برنامه ریزی مالی و تخصیص بودجه های پیش بینی شده ، میزان سود، درآمد، و کلیه هزینه های مالی و غیرمالی اش بستگی دارد. باید قبل از آنکه وارد بحرانی جدی شوید به فکر مشاوره و کمک از افرادی باتجربه و حرفه ای باشید.

 

کلینیک کسب و کار به عنوان یک نهاد حرفه ای پاسخگوی شما از طریق تیم­ های تخصصی،  راه­کارهایی ارزشمند ارائه می­ کند و همیشه در تمام مراحل عملیاتی و مشاوره ای آن همراه­تان می باشد. نکته­ ی مهمی که باید بدان توجه کرد، این است که ، کلینیک کسب و کار تنها برای شناسایی مسائل سازمانی نیست، بلکه در امر پیشگیری و یا کمک به بیرون آمدن از شرایط بحرانی نیز فعال است.

 

 به عبارت دیگر با ورود افراد و سازمان ها به کلینیک کسب و کار تمام موضوعات مورد بررسی قرار می گیرد و ممکن است نکاتی شناسایی شود که اگرچه امروز برای فرد یا سازمان مسأله نیست ولی در آینده نه چندان دور باعث گرفتاری های برای آن ها گردد و لذا کلینیک کسب و کار از این جهت نیز برای سازمان ها راه­گشا است.

 

شما در کلینیک کسب و کار "گفتگو" به این موارد دست می یابید:


 پاسخگویی شفاف و کارآمد به تمامی سوالات و نیازهای سازمانی شما

 همراهی دائمی شما در  با کسب و کارهایتان مطالعه و تحقیق در مورد سازمانتان و پیشگیری قبل از بروز شرایط بحرانی        

 عملگرایی به جای حرافی های بی نتیجه

 نتیجه گرایی به موقع و صحیح در کنار فرایندهای اعمالی

 عارضه یابی و شناسایی مسایل کسب و کارشما به صورت دقیق

 ارائه راه کاری مفید و مسمر ثمر برای حل مسایل کسب و کار شما

 ارائه راه کار برای تامین سلامت و مقررات اداری کسب و کار شما

 ارائه پاسخ به سوالات و راه حل برای به انجام رسانیدن نیازهای کسب و کار شما

 

 ممکن است برای هر کسی این سوال پیش بیاید که چرا بایستی از کلینک کسب و کار استفاده کنم؟

 

در پاسخ به این سوال مواردی که کلینیک کسب و کار به شما ارائه میدهد را معرفی میکنیم:


سرعت و دسترسی آسان: روال ارائه خدمات به گونه ای است در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت استاندارد و کیفیت، در قالب مراحلی آسان و روان به مسایل کسب و کارها رسیدگی شده و راه کار ارائه می شود.

 

هزینه:  نرخ خدمات متناسب با کار انجام شده و به صورت منصفانه تعیین و دریافت می شود. دریافت خدمات در این کلینیک مستلزم انعقاد قراردادهای عریض و طویل و پرداخت مبلغ زیاد به عنوان پیش پرداخت نیست، هدف  "گفتگو"  صرفا آموزش صحیح و تعالی سازمانی و شرکتی قبل از به بحران رسیدن است.

 

در اولویت بودن خدمات : با توجه به رویکرد کاربردی و مشتری مداری، خدمات به شکلی اثربخش و ارزشمند برای ذینفعان و مشتریان طراحی و ارائه می شود به طوری که در مجموع منافع بیش از هزینه ها باشد.

 

حذف تشریفاتفرایند پذیرش و ارائه خدمات بدون طی تشریفات پیچیده، زاید، هزینه بر و زمان بر و متناسب با ماهیت خدمات به سهولت و سرعت و با حداقل مستندات انجام می شود.  

  

کادر مدیریتی، تخصصی و اجرایی توانمند: به منظور ارائه خدماتی با کیفیت و ارزشمند، از سرمایه های انسانی مدیریتی، تخصصی و اجرایی شایسته و توانمندی استفاده می شود که شما میتوانید در هر زمان با آنها ارتباط برقرار کرده و مشاوره بگیرید.

 

 

۱۰:۰۰ - ۹۷/۰۵/۲۸